Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 171 z dnia 2005.08.10 POZYCJA 40314 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostróda: wykonanie remontu i modernizacji pawilonu szkoleniowego w miejscowości Faltyjanki, gmina Miłomłyn SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT", do kontaktów: Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 79 57, fax 089 646 29 56, e-mail: w.zalewski@powiat-ostrodzki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT w Ostródzie, Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 78 57, fax 089 646 78 57, e-mail: w.zalewski@atut.org.pl, www.atut.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT w Ostródzie, Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 78 57, fax 089 646 78 57, e-mail: w.zalewski@atut.org.pl, www.atut.org.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT w Ostródzie, Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 78 57, fax 089 646 78 57, e-mail: w.zalewski@atut.org.pl, www.atut.org.pl. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i modernizacji pawilonu szkoleniowego w miejscowości Faltyjanki, gmina Miłomłyn. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont i modernizacja pawilonu szkoleniowego w miejscowości Faltyjanki gmina Miłomłyn. Zakres robót remontowych i modernizacyjnych: - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych wewnętrznych, - wzmocnienie konstrukcji nośnej pawilonu, - wykonanie nowych podkładów i posadzek, - wymurowanie nowych ścianek działowych oraz zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych, - wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynny i rur spustowych, - wymiana stolarki okiennej zewnętrznej ze szkłem termoizolacyjnym, - wymiana i wstawienie nowej stolarki drzwiowej, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm z obłożeniem cegłą klinkierową elewacyjną, - wykonanie nowych tynków, naprawa starych oraz wykonanie nowych powłok malarskich, - wykonanie sufitów podwieszonych z płyt g-k na ruszcie stalowym, - wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych w sanitariatach, - wykonanie nowych posadzek TARKET, terakota, gress, - wykonanie nowych wewnętrznych instalacji wod-kan., c.o., wodociągowej, wentylacji mechanicznej, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wewnętrznych (oświetleniowa, odgromowa, gniazd wtykowych, siłowa) Szczegółowy zakres prac określa kosztorys. Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego.. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Faltyjanki, gmina Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.21.40.00. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO, zgodnie z pkt II 1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.06.2006; SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wymagane wadium: 15.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) zatrudniają minimum 40 osób; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych; 6) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 7) udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat należycie wykonali co najmniej 5 zamówień obejmujących prace budowlane o wartości co najmniej 500.000 PLN.. SEKCJA IV: TRYBY IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto za realizację zamówienia - 50% termin realizacji zamówienia - 20% warunki płatności za wykonane roboty - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.09.2005, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.09.2005, godzina 10:15, Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT, 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 32. SEKCJA V: INNE INFORMACJE VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 1.1.2. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.08.2005.
|